Blommooor

De här naglarna är somriga, eller våriga ;-) Man får välja själv.. Dom är ganska lätta att göra och ser dubbelt så fina ut! (Glöm inte att kommentera tips på naglar jag ska göra, :) ) Jag tog en ljusrosa bas, och valde sedan att mina blommor skulle vara rosa och blå. Blommorna gjorde jag med dotting tools (stav) som jag köpte billigt på ebay.. Gör fyra prickar och innan de har torkat, så drar du med en tandpetare från alla prickar in mmot mitten, så blir det en blomma. Ta sedan andra färgen (om du gjorde en rosa blomma, kan du göra en blå prick) och gör en prick i mitten. Ta sedan top coat så att färgen håller länge! :) Lycka till

Kommentarer
Postat av: Anneli

Fina naglar, vore kanske något för mig som älskar blommor!:)

Svar: Tack!
naglarosnt.blogg.se

2013-07-08 @ 14:20:07
Postat av: nadja

blommor perfekt till sommaren:)

Svar: Ja, eller våren :-)
naglarosnt.blogg.se

2013-07-08 @ 22:19:47
Postat av: Linnea

Sjukt fina!! Hur kan du?

Svar: Tack!! :) Hahah jag vet inte, träning :)
naglarosnt.blogg.se

2013-07-14 @ 16:24:46
URL: http://Linneabrag.blogg.se
Postat av: Clara Ask

Skit snygga!!! Vad duktig du är :D

Svar: Tacktack! :D
naglarosnt.blogg.se

2013-07-14 @ 19:37:55
URL: http://www.claraask.blogg.se
Postat av: Moa

Gud vad fina naglar du gör! Allt bra? Jätte fin blogg, verkligen!

Svar: Tack så mycket! Allt är bra :P Tack ! :)
naglarosnt.blogg.se

2013-07-22 @ 13:23:52
URL: http://moaloveyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0