Hundar

 
Detta är ett tidsinställt inlägg, och det är första gången jag gör ett, så jag hoppas det funkar.
 
Gör såhär för att göra dessa hund-naglar! : ha vilken bas färg du vill, jag tog faktiskt ingen men bara en Base Coat, det funkar bra ändå! Ta sedan en brun färg och gör huvudet, gör sedan öronen som är ungefär som trianglar fast lite 'rundare'. Ta sedan en grå färg och fyll i lite i öronen, och ansiktet. Fast måla inte hela ansiktet grått direkt, utan låt det vara brunt en bit som på bilden (svårt att förklara). Ta sedan svart eller en ljusare grå och gör en stor prick för ögat, ta sedan vitt och gör en mindre prick, inuti ögat, ta sedan svart (jag tog nått annat, minns inte vad det heter. Men ni ser ju på bilden, typ dekorationer för naglar?? ) och gör pupill (stav). Gör också en ungefär trekantig nos, och sedan ta blå (JAG tog blå, man kan ta vilken fär som helst : ) och gör munnen.. Ta sedan Top Coat och så är du klar!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anneli

Kan du göra svarta katter också?

Svar: Det vore fint. Ska lägga det på minnet;-)
naglarosnt.blogg.se

2013-07-08 @ 14:21:50
Postat av: nadja

älskar bara hundar önskar jag kunde måla som du! BFF

Svar: NAW! Du kommer lära dig..! :-)
naglarosnt.blogg.se

2013-07-08 @ 22:17:45
Postat av: Josefin

snyggt, duktig du är :D Kram / www.pageryd.horseworld.se

Svar: Tack! :D
naglarosnt.blogg.se

2013-07-18 @ 21:30:44
URL: http://pageryd.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0