Lavendel

De här naglarna gjorde jag på min mamma :) Jag tog en ljus lila färg på alla naglar förutom ringfingret där jag tog vitt. Sedan tog jag ett genomskinligt glittrande nagelack på naglarna där jag hade lila.. På ringfingret gjorde jag först random sträck (med grönt) som skulle föreställa blad, om du bara gör något som du själv blir nöjd med så blir det bäst! :) Sedan gjorde jag själva blomman, lavendel. Då gjorde jag tre blad (med mörklila) som tillsammans blev till en blomma. Sedan fyllde jag i konturerna med svart och gjorde några prickar åså inuti blomman!

Kommentarer
Postat av: Lisa

SUPER FINT!

2013-07-04 @ 19:00:38
Postat av: maja din vän

du kommer nog jobba såhär när du blir stor

Svar: Haha! Taack:)
naglarosnt.blogg.se

2013-07-11 @ 21:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0