Streck (?)

Foto
(ledsen för dålig bild..)
 
Har gjort dessa naglar nu med hjälp av en pensel, sjukt enkelt (glömt vad penseln kallas..)! Någon gång ska jag göra ett inlägg med mina penslar som jag fick i detdär pensel-settet från ebay!
 
Nagellack / verktyg jag använde :
Lila ~ akryl färg
Vit ~ akryl färg
Blå ~ akryl färg
 
Först använde jag baslack som alltid, sedan tog jag min pensel och doppade i de tre färgerna, och bara drog över nageln, fram o tillbaka. Osv. Väldigt enkelt!
Tips : ta dina favorit färger så blir designen ännu finare !
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Håå tack!!!!
Så fina naglar!! Hur kan du vara så duktig på att göra så fina naglar?!?!
Kram Matilda

2013-10-08 @ 13:23:57
URL: http://matildajosse.horseworld.se
Postat av: Matilda

Hej! Nu har jag avslutat min VECKANS BLOGG!! Gå gärna in och kolla om du vann och va gärna med igen!! :D
Kram Matilda

2013-10-11 @ 20:39:12
URL: http://matildajosse.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0